اتحادیه هواداران سایبری سپاهان اتحادیه هواداران سایبری سپاهان عاشقان سپاهان
عاشقان سپاهان
اخبار و مقالات و تحليلها درباره باشگاه سپاهان و ورزش استان اصفهان

 

ذوبی‌ها از سویی برای انتقام شکست جام حذفی و دور رفت و از سوی دیگر برای بهبود امتیازی جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ بر‌تر با پرسپولیس بازی خواهند کرد
 
 
لیگ برتر باشگاه‌های ایران- جام خلیج‌فارس
هفته سی و دوم
جمعه ۲۳ فروردین‌ماه ۱۳۹۲- ساعت ۱۷:۰۰
ورزشگاه فولادشهر اصفهان
نتیجه بازی رفت: پرسپولیس ۳ ذوب‌آهن ۲
 
هفته سی‌ودوم لیگ بر‌تر فوتبال روز جمعه با برگزاری شش دیدار آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته ذوب‌آهن به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.
ذوب به دنبال انتقام حذفی
ذوب‌آهن که هفته گذشته با توجه به برد آلومینیوم مقابل ملوان بندرانزلی، نفس این تیم را در پشت گوش خود احساس می‌کند، این هفته برای افزایش اختلاف امتیازی خود با دیگر تیم‌های قعرنشین لیگ به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت. ذوبی‌ها جمعه در حالی از پرسپولیس میزبانی می‌کنند که چند هفته پیش و در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با پرسپولیس بازی کردند اما در وقت‌های اضافه با گل محمد نوری، از صعود به مرحله بعد جا ماندند.
ذوبی‌ها از سویی برای انتقام شکست جام حذفی و دور رفت و از سوی دیگر برای بهبود امتیازی جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ بر‌تر با پرسپولیس بازی خواهند کرد و امید دارند که در این مسابقه از غیبت بازیکنانی نظیر کریمی، حقیقی و محمد قاضی استفاده کرده و پیروز این دیدار خانگی شوند.
دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم ۹نفره فرهاد کاظمی در ورزشگاه آزادی تهران در حالی که با نتیجه ۲بر صفر جلو بود، با نتیجه ۳بر ۲شکست خورد.
جدول پیچیده؛ از ۱۳ تا ۱۵
ذوب‌آهن جمعه گذشته در حالی مقابل راه‌آهن به تساوی رسید که موقعیت‌های بسیاری روی دروازه تیم علی دایی خلق کرد و به گفته بسیاری از بازیکنان راه‌آهن، ذوبی‌ها در این مسابقه حتی شایسته پیروزی بودند. تیم فرهاد کاظمی این روز‌ها از نظر فنی و فوتبالی عملکرد نسبتاً خوبی از خود به نمایش می‌گذارد اما بدشانسی، استرس یا دیگر مشکلات باعث شده که بازیکنان ذوب‌آهن از موقعیت‌های خود استفاده نکنند و آنگونه که باید نتیجه نگیرند.
ذوب‌آهن هم‌اکنون با کسب ۳۱امتیاز از ۳۱بازی در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ بر‌تر قرار دارد و شاگردان فرهاد کاظمی این شانس را دارند که با کاهش اختلاف ۶امتیازی خود با داماش، به گرفتن این تیم شمالی امیدوار باشند زیرا تیم داماش در سه هفته پایانی بازی‌های سختی مقابل استقلال و سپاهان و همچنین نفت تهران دارد. هرچند که نباید از شرایط آلومینیوم در جدول رده‌بندی غافل بود چراکه تیم جنوبی هم‌اکنون با ذوب‌آهن هم‌امتیاز است و شاگردان فرهاد کاظمی اگر اندکی لغزش داشته باشند، جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی را که فعلاً با تفاضل گل در اختیار گرفته‌اند، از دست خواهند داد.
محرومان و مصدومان
سبزپوشان برای این مسابقه سپهر حیدری را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت و به احتمال فراوان، حمید شفاعت که در بازی راه‌آهن به عنوان جانشین صلصالی محروم به میدان آمده بود، در این مسابقه هم جانشین سپهر حیدری خواهد شد.
از سوی دیگر پرسپولیس یحیی گل‌محمدی که کسب سهمیه آسیایی لیگ بر‌تر را چیزی شبیه غیرممکن می‌داند، از نظر انگیزه‌ای با ذوب‌آهن قابل مقایسه نیست زیرا این تیم در صورت پیروزی مقابل ذوب‌آهن باز هم نمی‌تواند به کسب سهمیه آنچنان امید داشته باشد، هرچند که با کسب این سه امتیاز و در صورت شکست نفت تهران در بازی همزمان با داماش گیلان، می‌تواند یک پله در جدول رده‌بندی صعود کند.
پرسپولیسی‌ها که شنبه گذشته در دیداری سنگین مقابل داماش به میدان رفتند، حال که صعود خود به فینال جام حذفی را قطعی می‌دانند، در صدد هستند تا با استراحت دادن به برخی بازیکنان خود، آن‌ها را برای فینال جام حذفی آماده کنند و آنقدر که به دیدار فینال دل بسته‌اند، برای بازی با ذوب‌آهن انگیزه ندارند.
پرسپولیس که در دیدار با ذوب‌آهن به علی کریمی، حقیقی و نورمحمدی به دلیل مصدومیت استراحت داده است، محمد قاضی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
ترکیب‌های احتمالی
ذوب‌آهن اصفهان: گئورگ کاسپاروف، محمد صلصالی، حمید شفاعت، علیرضا محمد، محمد برجلو، سینا عشوری، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، اسماعیل فرهادی، محسن بیاتی‌نیا و پیام صادقیان
پرسپولیس تهران: نیلسون، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، مارکو پروویچ، غلامرضا رضایی، میثم نقی‌زاده، ولادتکو، کریم انصاری‌فرد، محمد نوری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد